tiistai 7. syyskuuta 2010

ei ole helppoa olla asiakaspalvelija

Tänään oli loput wc:n seinälaatat löytäneet tiensä paikalleen.
Lisäksi eteisen seiniä oli hiottu.














Vaan työnjohtajan kanssa ei mennyt hyvin.
Päivä alkoi sähköpostilla.
Aihe: palaveri
Päiväys: Tue, 7 Sep 2010 11:38
Lähettäjä: Työn Johtaja
Vastaanottaja: Maksava Asiakas


Moi.


Kun ei ole hoitajaa lapsille, niin ei ole.


Asentajan kanssa aamulla sovittiin, että hän korjaa kaikki mahdolliset 
viat, mitä remonttiin kuuluu.


Vielä aika pahasti keskenkin.


Entä jos Yritys korvaisi mahdolliset ansion menetykset että 
päästäisiin tapaamaan päiväsaikaan.


Terv. Työn Johtaja


Jälleen kerran Maksava Asiakas otti puhelimen käteen ja soitti omaan piikkinsä (puhelinlaskuni on moninkertaistunut projektin johdosta).
Puhelun aikana työnjohtajalle tehtiin selväksi miksi haluamme palaveria. Ja jos Hän ei itse pääse, niin Yritys voi lähettää paikalle jonkun muunkin henkilön, jolla on päätösvaltaa.
Työnjohtaja lupasi palata hetken kuluttua asiaan, selviteltyään ensin jonkun kollegan mahdollisuutta päästä paikalle.

Puhelun aikana selvisi myös miksi lastenhoitajan hankkiminen on niin vaikeaa. Asia liittyy lapseen ja ei kuulu tähän asiayhteyteen, joten se jää lukijalle nyt arvoitukseksi.
Tosin minua ei lämmitä yhtään asian tietäminen, ongelmat on meillä kotona edelleen olemassa!

Hetki koitti illalla tekstiviestin muodossa, noin puoli seitsemän aikaan.

Huomenna sinne tulee kollegani käymään,koska juttelin toimitusjohtajan kanssa asiasta ja hän oli sitä mieltä että minulla hyvä syy olla tulematta ,hän ei tee mitään sopimuksia vaan kirjaa kaiken ylös. Minä teen päätökset jatkossa mahd.hyvityksien suhteen. Pääsen jatkossa tulemaan ainoastaan päivällä. Terv. Työn Johtaja


Mitä järkeä on palaverissa, jossa käymme samat asiat läpi jotka työnjohtajalle on toimitettu sähköpostitse jo kaksi viikkoa sitten?
Vaimo ei ilahtunut asiasta ollenkaan ja on huomenna, jälleen kerran, yhteydessä toimitusjohtajaan.

Ei kommentteja: